»Po navadi veliko več pišejo za godalne kvartete in godalne trie,… tukaj se morda lahko naredi kakšen aranžma, zato sva z Borisom (Bizjakom, op. p.) poskusila igrali Dvořakovo serenado, ki je v izvirniku za dve violini in violo, v tem primeru flavta igra part prve violine. Moram reči, da ta priredba zelo dobro zveni in učinkuje, zato se bomo v prihodnosti lotili izvedbe te priredbe. Res pa je, da preden je Reger napisal svoji dve serenadi, je obstajala samo Beethovnova serenada za to zasedbo. Mislim, da je bil Beethoven prvi, ki je pisal za ta trio, obstajajo pa še skladbe modernih, še živečih skladateljev.«
»Ker je koncertni oder v Sloveniji premajhen za vse talente pri nas, je pomemben stik s tujino. Zadolženi pa smo tudi za prenašanje slovenske kulture po svetu. Kadar lahko, vključim v program delo slovenskega skladatelja.«
»Vsak detajl nosi pomen. Čeprav je veliko interpretativnih možnosti, je treba izdelati vse logično in muzikalno, z občutkom in pripovednostjo. Njegova glasba je težka za izvajalce, ker zahteva izredno natančnost in občutek v obeh glasbilih in še v skupnem muziciranju.«
»Predstavila sem se na avdiciji za maestra Valerija Gergijeva, ki me je nato povabil, da nastopim z orkestrom Mariinskega gledališča ob 25. obletnici delovanja Muziekgebouwa v Eindhovnu, kjer sem izvedla prvi violinski koncert Sergeja Prokofjeva.«